تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
5

واکنش رضا صادقی به لغو کنسرت علیرضا قربانی

واکنش رضا صادقی به لغو کنسرت علیرضا قربانی: درود به شرفش

رضا صادقی خواننده پاپ، در حاشیه آخرین کنسرت خود که در برج میلاد تهران برگزار شد نسبت به لغو کنسرت علیرضا قربانی واکنش نشان داد و گفت: هنر و حضور زنان نباید از صحنه حذف شود.



کنسرت علیرضا قربانی با مجوز وزارت ارشاد قرار بود در اصفهان برگزار شود که با فشار برخی نهادهای استانی امکان اجرا نیافت، به همین دلیل افرادی که برای این کنسرت بلیت تهیه کرده بودند با حضور در محل برگزاری به شعار دادن علیه مسئولان استانی پرداختند.

آنچنان که از اخبار رسانه ها به گوش می رسد، مخالفت با نوازندگان زن در گروه نوازندگان این کنسرت دلیل لغو بوده است. پیش از این در آبان ماه نیز کنسرت قربانی به همین دلیل لغو شده بود.

حال رضا صادقی در پاسخ به پرسش ایسنا که نظرش را درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی جویا شده بود گفت: حضور همه نوازنده‌ها، به ویژه نوازنده‌های خانم روی صحنه باید در همه اتفاقات خیلی ویژه باشد.

وی افزود: نباید هیچ بهانه‌ای برای حذف آنها باشد که هنر و حضورشان از روی صحنه حذف شود. ضمن اینکه حضور خانم‌ها تبلیغاتی نیست؛ بلکه خانم‌ها نیز صرفا یک نوازنده هستند که خیلی قدرتمند روی صحنه می‌آیند و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید بهانه‌ای برای حذف آنان وجود داشته باشد.

این خواننده پاپ همچنین گفت: درود به شرف علیرضا قربانی که پای عهدی که با نوازنده‌های خود بسته بود، ماند اما امیدوارم این ماجرای عجیب غریبی که به‌ وجود آمده و هیچ توجیهی هم ندارد، رفع شود.

صادقی افزود: زمانی که مسئولان رده بالا مسئله‌ای را بلامانع اعلام می‌کنند، اتفاقات سلیقه‌ای نه تنها اثر سو می‌گذارد؛ بلکه خیلی‌ها را برای اتفاقات دیگر تحریک می‌کند. امیدوارم اهالی موسیقی با تدبیر و درایت این قصه را جلو ببرند و عرصه را خالی نکنند.