تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
2

واکنش نماینده مجلس به جمله مملکت مال حزب اللهی هاست

اظهارات جنجالی منصوره معصومی اصل فعال رسانه ای اصولگرا مبنی بر اینکه « مملکت مال حزب اللهی هاست » واکنش سمیه رفیعی نماینده مجلس را در پی داشت. نماینده مردم تهران در این زمینه گفت: مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند، دلشان برای […]



اظهارات جنجالی منصوره معصومی اصل فعال رسانه ای اصولگرا مبنی بر اینکه « مملکت مال حزب اللهی هاست » واکنش سمیه رفیعی نماینده مجلس را در پی داشت.
نماینده مردم تهران در این زمینه گفت: مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند، دلشان برای این آب و خاک می‌تپد و ایران را به خاطر خود ایران دوست دارند که این نکته مهمی است.
رفیعی با انتقاد از صدا و سیما برای تریبون دادن به افرادی که به دنبال تحلیه هیجانات خود هستند افزود: صداوسیما باید در انتخاب مهمان‌هایش کمی دقت کند، به نظرم تلویزیون مهمان‌هایی که بخواهند در آنتن زنده تلویزیون صرفاً هیجانات خود را خالی کنند را دعوت نکند.
چندی پیش منصوره معصومی اصل در یک برنامه تلویزیونی با بیان این که مملکت مال حزب اللهی هاست خواستار حذف جریانات سیاسی از این رسانه شد. این اظهارات واکنش های زیادی را در پی داشت.

برچسب های :