تاریخ: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
4

عکس عروسی را بسوزانید و برق تولید کنید

یک شرکت چینی فناوری را ابداع کرده است که براساس آن زوج هایی که جدا شده اند می توانند با آن عکس های عروسی خود را بسوزانند و از آن برق تولید کنند.



به گزارش ایسنا تهیه عکس‌ عروسی در چین تجارت بزرگی است، زیرا زوج‌ها برای این مراسم عکس‌های زیادی از مکان‌های تاریخی و با حالت های متفاوت می‌گیرند تا عروسی خود را به تصویر بکشند اما این تصاویر ممکن است بعد از گسسته‌ شدن پیوند دیگر به کاری نیایند.

این گزارش می افزاید: هر ساله در چین میلیون‌ها طلاق رخ می‌دهد و بعد از آن، عکس‌ عروسی به اتاق زیر شیروانی یا سطل زباله پرت می‌شود و حالا این شرکت جایگزینی ارائه می‌دهد که افراد بتوانند خاطراتشان را با تبدیل به سوخت از یاد ببرند.

رییس این شرکت می گوید که از یک سال پیش که این کار را راه اندازی کرده است تا کنون به یک هزار و ۱۰۰ مشتری که اکثر آنها زیر ۴۵ سال و حدود دو سوم زنان بودند، خدمت ارائه کرده است.

وی می گوید که با توجه به برگشت‌ ناپذیری این فرآیند، شرکت پیش از انهدام کامل تصاویر به مشتریان فرصت نهایی را می‌دهد تا در صورتی که از تصمیم خود پشیمان شوند بتوانند تصاویر رابازیابی کنند.

زباله‌های ناشی از تصاویر  به کارخانه سوخت زیستی منتقل می‌شوند و در آنجا با سایر زباله‌های خانگی برای تولید برق پردازش می‌شوند.