تاریخ: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۶
13

بیانیه وزارت کشور درباره حجاب

از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور حمایت می کنیم

وزارت کشور با اعلام اینکه حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل‌تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، طی بیانیه ای تاکید کرد که از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور حمایت می کند. در این بیانیه شعار زن زندگی آزاد، عوامفریبی خوانده شده و گفته شده است […]



وزارت کشور با اعلام اینکه حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل‌تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، طی بیانیه ای تاکید کرد که از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور حمایت می کند.

در این بیانیه شعار زن زندگی آزاد، عوامفریبی خوانده شده و گفته شده است این موضوع در ادامه تلاش های برای جداسازی ملت از حاکمیت بوده است.

این بیانیه با طرح این مساله که اکثر دختران و بانوان ایرانی پایبند حجاب هستند از حمایت وزارت کشور با آمریان به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور خبر داده و تاکید کرده است که دستگاه قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذی‌ربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود.

این بیانیه به التهابات مدنی پس از مرگ مهسا امینی که در شهریور ماه گذشته از سوی گشت ارشاد دستگیر شد و جان خود را از دست داد اشاره ای نکرده است.

 

برچسب های :