تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
36

کتاب زنان تشنه قدرت منتشر شد

کتاب «زنان تشنه قدرت» کهزنان در آن قدرت مطلق دنیا هستند منتشر شد. این کتاب نوشته برنار کی‌رینی و با ترجمه ابوالفضل الله‌دادی به بازار آمده است. در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: حکومت ساقط شده است، مردان از رأس قدرت به زیر کشیده شده‌اند و زنان حکومت را تماما در ید قدرت خود […]



کتاب «زنان تشنه قدرت» کهزنان در آن قدرت مطلق دنیا هستند منتشر شد. این کتاب نوشته برنار کی‌رینی و با ترجمه ابوالفضل الله‌دادی به بازار آمده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: حکومت ساقط شده است، مردان از رأس قدرت به زیر کشیده شده‌اند و زنان حکومت را تماما در ید قدرت خود دارند. سال‌هاست مرزهای کشور به روی بیگانگان بسته شده و جهان فقط با اطلاعاتی از واقعیت امپراتوری زنان خبر دارد که سران صلاح می‌بینند منتشر شود. ژودیت، «شبانِ» زنان، که پس از مرگ مادرش جانشین او شده آن سرزمین را با مشت آهنین اداره می‌کند؛ مضحکه‌ای سیاسی در دل رژیمی هذیان‌زده که تمام شعارهای پیش از انقلابش را کنار گذاشته و در کار خلق ارزش‌ها و شعارهای جدید است. به موازات روایت اصلی، خاطرات پرستاری معمولی پیش کشیده می‌شود که به حریم شبان راه می‌یابد و واقعیت پارانویایی قدرت و مواهب کارگزاران حکومت و بلهوسی جنون‌آمیز آن‌ها را به تصویر می‌کشد. «زنان تشنه قدرت» تأملی است در باب دلایل و تأثیرات تعصب و فساد در ساختار حکومت‌های تمامیت‌خواه از هر سنخ.»

این رمان که درباره دولت‌های تمامیت‌خواه و به نوعی پادآرمان‌شهری است، در ۳۷۵ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۹۰ هزار تومان در انتشارات فرهنگ نشر نو با همکاری نشر آسیم منتشر شده است.

برچسب های :