تاریخ: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۳۱
2

طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد!

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برای اولین بار در کشور  طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی با عنوان سفیران زیبایی، در ۷۱ آرایشگاه  زنانه قم اجرا شد.

فاطمه فرخنده با اشاره به سابقه این کار که از سال گذشته در سالن های زیبایی زنان در قم آغاز شده است گفت:در این طرح احکام مربوط به حکم اپیلاسیون، کاشت ناخن و امثال ارایه شد و در کنار آن، یک لوح تقدیر از طرف جمعی از بانوان محله تقدیم آرایشگران شد و سپس با بعدی حضور در آرایشگاه، تربت مطهر حرم اباعبدالله الحسین (ع) نیز به آنان اهدا شد.

فرخنده همچنین گفت: در طرح آرایشگران قرآنی با محوریت نهضت ملی زندگی با آیه‌ها برای ۷۱ آرایشگر از ۹ فرودین‌ماه با حضور در محل آرایشگاه زنانه، توضیح داده شد و مبلغات یک محفل قرآنی مختصر و معنوی در آرایشگاه، با حضور مشتریان و آرایشگر و اقوام و نزدیکان برگزار می‌کردند.

به گزارش مهر، وی افزود: عموم محافل قرآنی که در آرایشگاه برگزار شد، از هم‌صنف‌های خود نیز دعوت می‌کردند تا محفل قرآنی پرشورتر برگزار شود و در این محافل مبلغات، آیه‌ای که مربوط به آن روز می‌شد را قرائت و نکات تبیینی و تفسیری آن را بیان می‌کردند.